30. juni 2014

Boys Month 2014 - Samlet info og FAQ!


Så er det lige om lidt: i morgen er det 1. juli og dermed begynder en fantastisk måned med fokus på alle de skønne kreative ting man kan lave til de dejlige drenge - en måned, hvor vi drengemødre og andre, der laver fine ting til drengene markerer, at der er rigtig mange kreative projekter man kan lave til og med drenge og at det bestemt ikke er kedeligt!

Der er allerede over 30 40 skønne bloggere, som vil være med til at skabe endnu en inspirerende Boys Month. Jeg har samlet alle bidragyderne i bloglisten i venstre sidebar og listen kommer også i et indlæg, som opdateres løbende i juli - dvs. du kan løbende tilmelde dig, blot ved at skrive en kommentar på bloggen.

Jeg er meget glad for at finde mange gengangere blandt deltagerne - men det er selvfølgelig også skønt med alle jer nye, der har lyst til at være med for første gang. Jeg har haft ret travlt i juni og derfor kommer dette infoindlæg her i 11.time! Men her har jeg samlet de vigtigste FAQ - og ellers kan I læse mere om Boys Month og se alle indlæg fra de tidligere Boys Months på Boys Month-siden (netop opdateret)

Sådan deltager du:

  • Skriv blot en kommentar her på bloggen eller send en mail til mig
  • Du kommer på listen over bidragydere og på bloglisten

Hvem kan deltage:
  • Alle med en blog kan deltage og du behøves ikke være drengemor
  • Du kan også deltage på Instagram med #BoysMonth2014 - @BoysMonth

Hvor meget skal jeg bidrage med:
  • Du bestemmer helt selv, hvor meget du vil bidrage med (min. 1 indlæg i juli)
  • Det handler ikke om kvantitet, men at du har lyst til at være med

Hvad kan jeg bidrage med:
  • Alle hjemmelavede drengeting - tøj, legetøj, interiør m.v.
  • Du kan også bidrage med tutorials/DIY
  • Du er også meget velkommen til at lave en drenge-giveaway
  • Du kan bidrage med alle de drengeting du har lavet. Har du deltaget i tidligere BM gælder det alle de ting du ikke tidligere har bidraget med.

Hvordan indgår mine indlæg i Boys Month:
  • Jeg forsøger dagligt at opdatere mig med nye indlæg og ellers kan I sikre jer, at jeg ser jeres BM-indlæg ved at skrive en kommentar med link.
  • Alle kan følge med på jeres blogs via BM-bloglisten
  • Hver uge laver jeg BM-Updates, hvor jeg samler ugens BM-indlæg
  • Og ellers bestemmer du selv, hvor meget du vil gøre ud af BM på din blog

Præsentationer af deltagerne:
  • De andre år har jeg lavet præsentationer af "drengebloggere" - I år opfordrer jeg jer til at lave en præsentation på jeres egen blog, hvor I fortæller, hvorfor I deltager i Boys Month 2014 og gerne viser nogle af dine drengeting frem.
  • Det er valgfrit om du vil lave et præsentationsindlæg, men hvis du gør - vil jeg meget gerne have et link også samler jeg præsentationerne i et eller flere indlæg.
  • Både nye og "gamle" deltagere har også mulighed for at sende en collage til mig med nogle af dine fine drengeting - også kommer der løbende præsentationer af deltagerne her på bloggen (skriv til mig hurtigst muligt, hvis du gerne vil med i et præsentationsindlæg)

Temaindlæg:
  • Jeg plejer, at lave nogle inspirerende temaindlæg, men de er ret krævende at lave - så i år opfordrer jeg jer til, at lave jeres egne temaindlæg på jeres blogs. F.eks. et indlæg med de drengebukser du har lavet eller collage med sommertøj m.v.
  • Laver du nogle temaindlæg må du gerne skrive til mig

Boys Month hos FrkTurkis:
  • Jeg viser selv nogle af mine drengeting frem - primært tøj til mine to drenge.
  • Jeg laver giveaways og der kommer også nogle tutorials
  • Jeg laver BM-Updates, præsentationer og øvrige indlæg, hvor jeg linker til bidragydernes BM-indlæg. 

Det er nu 4. gang at jeg afholder Boys Month - og det er helt fantastisk, men også meget tidskrævende og derfor er der også en del ændringer i år for at lette mit koordineringsarbejde. Min mail plejer at være temmelig fuld og der er rigtig mange kommentarer som jeg forsøger at nå at få besvaret - men hvis du føler dig overset, så skriv endelig igen :-)




29 kommentarer:

  1. Kære Christine

    Ja, det er et stort arbejde - pas på dig selv i det! Og glæder mig til at deltage. Her i dag syr jeg brudekjole - men mon ikke også der kan blive overskud til drengetingene? Tak for dit kæmpe engagement.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anna - tak for tanken. Jeg har lavet mange ændringer i år så det skal nok gå :-) Jeg glæder mig så meget til at se din brudekjole - og du kan jo bidrage med alle dine fine drengeting til Askil :-)

      Slet
  2. Kære Christine
    Ja, pas godt på dig selv I det store arbejde. Rigtig godt du opfordrer folk til selv at gøre nogle af de ting. Du skal også kunne nyde:-)
    Jeg glæder mig til at bidrage samt komme rundt omkring og se de mange ideer, blive inspireret og kommentere.
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna - det er en fantastisk måned og jeg ved, at der er mange af deltagerne, der også gør rigtig meget ud af det. Glæder mig til at se, hvad du vil viser os af drengeting :-)

      Slet
  3. Jeg synes det lyder helt vildt! Skønt og dejligt men også helt vildt.
    Jeg har været lidt i tvivl om jeg kunne være med i år - men selvfølgelig er jeg med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig skal du med igen Julie - og du har jo masser at vise frem, der godt tåler gensyn. Dejligt at du har lyst :-)

      Slet
  4. Tusind tak fordi du gider! Jeg glæder mig - for jeg elsker BM! har nogen dejlige ting i ærmet! Og ser lige på det collage ting....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se dine fine ting Stine - og måske vi også kan finde en sydag i løbet af sommeren, det kunne være skønt :-)

      Slet
  5. Jeg har ikke været med før, men det skal da prøve! Så jeg melder mig lige inden startskuddet går :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt - du kommer på listen Line :-)

      Slet
  6. Jeg ved ikke om du har set min kommentar, men jeg vil gerne deltage
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  7. Du er skam på listen - og blogroll til venstre :-) Og jeg har set dit indlæg - der kommer også en kommentar snart :-)

    SvarSlet
  8. jeg vil også rigtig gerne være med. jeg har før deltaget. men deltager gerne med tja... drenge bluser i jersey.. shorts og måske bunker af underbukser... for ja min dreng på 9 vil gerne stadig gå i hjemmesyet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med igen Camilla - og skønt at høre, at du stadig syr til din "store" dreng :-)

      Slet
  9. Jeg vil helt sikkert også gerne være med:-) har selv 2 små drenge og har altid syprojekter liggende til dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Sandra - skønt med endnu en drengemor :-)

      Slet
  10. Hejsa Christine
    Jeg vil også gerne prøve at være med. Super hyggeligt projekt. Har en lille fyr på 2 1/2 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med - du er kommet på listen :-)

      Slet
  11. Jeg glæder mig til at kaste mig ud at lave nogle flere drengeting... Og så bliver det bare skønt med alt den inspiration! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, at du har lyst til at være med Ann-Katrine - for selvom man er pigemor, så kan man sagtens lave fine drengeting også :-)

      Slet
  12. Kære Christine. Jeg har jo godt nok ingen børn, men vil super gerne være med med et par bidrag.
    Super fedt initiativ.

    Kærligst Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Helena - du er selvfølgelig velkommen til at deltage i Boys Month og er sikker på, at du sagtens kan finde på nogle fine drengeting :-)

      Slet
  13. Hej Christine.
    Jeg er med her på bloggen og på IG.

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Lise - du er på begge lister :-)

      Slet
  14. Hér vil jeg rigtig gerne være med :-) Jeg har to drenge som jeg har syet nul og niks til siden lillesøster kom til verden for 5 måneder siden. Det her er alle tiders mulighed for at få gjort lidt ved drengenes sommergarderobe (...og min dårlige samvittighed) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, at du vil være med - du er på listen også må vi se, hvad du får lavet til drengene :-)

      Slet
  15. Hej Christine. Jeg er lige kommet i tanke om at jeg faktisk har et par drengeting på to do listen, så jeg vil gerne tilføjes til listen :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia - skønt, at du har lyst til at være med :-)

      Slet
    2. Christine, jeg har lige lavet et præsentationsindlæg: http://kreativepips.blogspot.dk/2014/07/bm14-1-prsentation.html
      God weekend. kh Pia

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...