2. sep. 2012

GiveAway: Sorel vinterstøvler [vinder fundet]

Nu har du chancen for at vinde et par superlækre Sorel støvler fra efterår/vinter-2012 kataloget!

I samarbejde med Sorel kan du her hos frkTURKIS vinde et af følgende par støvler til enten dit barn, mand eller dig selv - str. 21-40.

Du kan frit vælge mellem de klassiske Yoot Pac Nylon
De fine Youth 1964 Graphic med fine mønstre og farver
Eller de lækre Youth Cheyenne Lace

For at deltage skal du være offentligt registreret læser af frkTURKIS via Google Friend Connect. 
Du kan tilmelde dig i venstre sidebar under "De læser med". Du behøver ikke at have en blog for at blive fast læser.

Du kan deltage på to måder:

1 lod = kommentar + fast læser
  eller
5 lodder = kommentar + fast læser + linker til giveawayen med billede på egen blog. Brug billedet øverst.
  
Husk at skrive i kommentarfeltet, hvor mange lodder du deltager med og evt. mail, hvis den ikke umiddelbart er tilgængelig.


Sidste år købte jeg disse Sorel-støvler som jeg er meget glad for og i år kan Magnus også holde fødderne varme og tørre i matchende sorte Sorel støvler

Jeg trækker en heldig vinder d. 1. oktober!

Undlad venligst at lægge mere end én kommentar. Ved mange tilmeldte/kommentarer til indlægget bliver de sidste skjult. Tryk 'indlæs flere' så du ser alle kommentarer, hvis du vil være helt sikker på, at din kommentar er med.

205 kommentarer:

  1. Uh - jeg er den første. Jeg er på med 5 lodder! Fed præmie. Jeg har et par Sorelstøvler, men det er vist på tide med et nyt par.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  2. WAUW- lækker præmie, jeg nupper straks 1 lod...

    SvarSlet
  3. Er vild for en give away... Helt sikkert med på 5 lodder.

    SvarSlet
  4. Jeg er klart med på 5- feeeed giveaway

    SvarSlet
  5. Elsker Sorel :-) Er med på et enkelt lod.

    KH
    Betina - didda172@gmail.com

    SvarSlet
  6. Uhh denne give away MÅ jeg bare deltage i... Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  7. Lækker lækker giveaway som jeg helt sikkert deltager i med 5 lodder.

    SvarSlet
  8. Wauw... Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Et enkelt lod til mig i denne skønne konkurrence! God søndag :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 5 lodder - både sønnen og jeg kunne godt bruge nye vinterstøvler, så det ville da være fantastisk hvis jeg kunne være så heldig at vinde det ene par :0)

    SvarSlet
  11. Uh ha det er bare det bedste støvler jeg har - men min ældste datter ville elske sådan et par ;O) Jeg er med på et lod !

    SvarSlet
  12. Øj en lækker give-away!! Som mor SKAL man bare eje et par praktiske varme vinterstøvler:-) Jeg smidder 5 lodder i puljen og krydser fingre:-)

    SvarSlet
  13. det ville være skønt at vinde sådan lækre støvler. 5 lodder:)

    SvarSlet
  14. 1 lodd til meg. :) verdens beste sko. :)

    SvarSlet
  15. Jeg er med på 5 lodder....ville godt nok gerne eje sådan et par...God søndag til dig!

    SvarSlet
  16. Jag är gärna med på din fina give away. 5 lodder till mig tack! :-)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 1 lod :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 1 lod tak;)

    SvarSlet
  19. De er skønne. Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 5 lodder. Jeg linker til din Give Away senest i morgen.

    SvarSlet
  21. Ja tak jeg vil gerne være med! 5 lodder tak : )

    SvarSlet
  22. Ihh... for en fin give away! 5 lodder! :)

    SvarSlet
  23. Jeg vil også gerne være med med 1 lod, jeg er fast læser via bloglovin, men hvordan bliver jeg det også via Google friend connect?..

    SvarSlet
  24. Hvor lækkert... jeg håber på mit held med 1 lod.
    mange hilsner fra Susan
    mail[a]sherpa.dk

    SvarSlet
  25. Er klart med.. Håber på held med mit ene lod :)

    SvarSlet
  26. Jeg mangler virkelig vinterstøvler, så jeg smider 5 lodder i puljen og håber at være den heldige...

    http://kreativepips.blogspot.dk/2012/09/hyggelig-weekend.html

    SvarSlet
  27. Jeg deltager med 5 lodder i denne fine give away(:
    Har linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi mine give aways, som du finder i venstre side af min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  28. vild fed gave. Jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  29. sikken en chance.........5 lodder;-)

    SvarSlet
  30. ARMEN!!! 5 lodder for filan da!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  31. Skøn giwe away - deltager med et enkelt lod:-)
    Hanne

    SvarSlet
  32. Uha dem vil mine fødder gerne have, jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder i denne fine give away(:
    Har nu linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
    Du er også velkommen til at kigge forbi min anden give away, som kan findes i venstre side af min blog(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  34. Der står da helt sikkert Heidi´s fødder på de lækre støvler.
    5 lodder til mig tak

    SvarSlet
  35. Hold da op en fed give away, jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  36. Sikke en fin giveaway! Jeg har bare ønsket mig sådan nogle seje støvler i årevis. Bare jeg kunne vinde dem :-)

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)


    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Vil gerne være med med 1 lod.
    Sikke en skøn give away :D

    SvarSlet
  39. 1 lod til mig :-)
    anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Wauuu, hvor ville det være fantastisk at putte lillemandens fødder i disse

    SvarSlet
  41. Jeg snupper fem lodder :o)

    SvarSlet
  42. Uh, et enkelt lod til mig :)

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  44. Det er lige dem Oskar(11år) herhjemme ønsker sig i år. Så vi smider 5 lodder i puljen og krydser alt hvad der krydses kan((0:

    SvarSlet
  45. Jeg har lige tilmeldt mig som fast læser, så jeg ian få 2 lodder:-) glæder mig til at følge din blog
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  46. Jeg napper 1 KÆMPE stort lod, og håber det er det heldige .. For hvor ville jeg gerne eje sådan nogle støvler...

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne bede om vinderloddet :)

    kig over hos mig, jeg har også en fin giveaway igang :)

    SvarSlet
  48. jeg vil gerne deltage med 1 lod:)
    KH/Anne-Birte amoll@email.dk

    SvarSlet
  49. Et enkelt lod til mig:0)

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder! Trænger i den grad til nye vinterstøvler. Ps. hvad hvis man bruger mere end str. 40?

    SvarSlet
  51. Da jeg ikke vandt gavekortet, må jeg prøve lykken igen her.
    Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  52. Deltager med 1 lod-:)
    Indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Sikke en lækker give away :o)
    Jeg smider 5 lodder i puljen, jeg har ønsket mig et par i 5 år - det kunne være skønt hvis det var i år de skulle varme mine fødder :o)
    Knus Kathrine

    SvarSlet
  54. Deltager med 5 lodder! Kun godt bruge varme støvler til mine fusser :o)

    SvarSlet
  55. Jeg er med på 5 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  56. WAUV!!!! For en give away - jeg er selvfølgelig med på 5 lodder!
    Anna (anna.nishansen.kronborg@gmail.com)

    SvarSlet
  57. Jeg håber på at vinde et par til Victor. Vil gerne deltage med 5 lodder og håber at jeg er heldig.

    SvarSlet
  58. Ihhhh de støvler drømmer jeg jo om! Jeg er helt sikkert med på 5 lodder :-) det er en fin blog du har.... Kig endelig ind hos mig... god søndag

    Frk.Munk

    SvarSlet
  59. 1 lod
    Min datter svedte hele sidste vinter, da det ikke blev så koldt alligevel. Super støvler.
    Vh sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  60. Nej, hvor lækkert. 4 par tak! ;) Nej, jeg vrøvler. Deltager med 1 lod og krydser fingre for at vinde et lækkert par støvler.

    SvarSlet
  61. deltager desværre kun med et lod ,men hvor er de lækre håber og trykker fingre får lidt held min vej

    SvarSlet
  62. Super fed giveaway. 5 lodder til prinsessen!

    SvarSlet
  63. uhh dem vil jeg gerne vinde (til mig selv!) 5 lodder

    SvarSlet
  64. Jeg er med på 1 lod. Super lækre støvler. :O)

    Mvh. Laura B (Lah09(a)live.dk)

    SvarSlet
  65. Jeg elsker Sorel. :) 5 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  66. 1 lod til mig tak.
    Kh Stine

    SvarSlet
  67. Er vanvittig glad for de støvler, og ville gerne at lilleprinsen fik nogen inden vinter :)
    Er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  68. Åh, her må jeg prøve lykken!
    Ønsker meg slike både til meg og datteren min
    (så kan bli vanskelig å velge om jeg er den heldige..)
    5 lodd til meg, krysser fingrene!
    Klem, Tonje

    SvarSlet
  69. Mon et lod kan være det heldige lod? Jeg prøver lykken for der ser super dejlige og varme ud- sådan et par kan jeg godt tænke mig at krybe fødderne i:)

    SvarSlet
  70. Super fed Give Away da! Smider straks 5 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  71. 1 lod herfra - håber det er nok for at vinde :)

    SvarSlet
  72. Jeg misunder min svigermor hendes par, jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder, krydser fingre for at mine fødder skal forkæles til vinter :)

    SvarSlet
  73. Super flot give away , støvlerne er skønne , jeg er vild med dem med det røde på :-) Skønne støvler og de eneste flade jeg kan gå med , da jeg har en dropfod , og der er de super da de kan snøres til :-)
    Så deltager gerne med et lod .

    SvarSlet
  74. Jeg er med på 1 lod. Ihhh krydser finger;-)

    SvarSlet
  75. Først vil jeg lige takke for en super blog! Er selv en kreativ sjæl og finder stor inspiration i at følge din blog!

    Deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  76. Jeg er med på 5 lodder og syntes virkelig jeg skal vinde, ku godt bruge et par lækre varme vinterstøvler da jeg kører som udekørende på mit arbejde, kan tydeligt huske sidste vinter.... Brrrrr ;(

    SvarSlet
  77. Vil gerne deltage med 1 lod :) det ville ikke være dårligt med sådan et par støvler, når jeg skal ud i kulde og sne sammen med drengene.

    SvarSlet
  78. De er så lækre! Jeg vil meget gerne være med, med 1 lod!

    SvarSlet
  79. Super giveaway. Snupper gerne 1 lod.

    SvarSlet
  80. smider straks 5 lodder i puljen! Lækker Give Away! : )

    SvarSlet
  81. flot giveaway !
    5 lodder til mig :)
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  82. Lækker Give Away!
    Deltager med 5 lodder! :)

    - Simone (esmj91@gmail.com)

    (Din giveaway; http://simoneshverdagstanker.blogspot.dk/2012/09/give-away.html)

    SvarSlet
  83. Dem kunne jeg godt bruge til kolde vinterdage på legepladsen! Fem lodder til mig

    SvarSlet
  84. Ej, jeg er da helt sikkert med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  85. Deltager med 5 lodder :)

    Louise janner // Louise1990louise@hotmail.com
    linket til mit indlæg om din giveaway;
    http://louisececilie.blogspot.dk/p/profil.html

    SvarSlet
  86. Jeg vil meget gerne være med i kampen, for Otto kan ikke passe sine vinterstøvler mere og inden vi får set os om er der brug for dem. Et lod til mig :)

    SvarSlet
  87. Uha da da..Det var da godt nok lige så tænderne næsten løber i vand...Super lækker give-away..Ville være fantastisk at vinde så skønne og varme et par støvler her til vinteren...;O)

    Må nøjes med et enkelt, men MEGET stort lod, da jeg desværre ikke blogger..Håber det rækker..;O)

    SvarSlet
  88. 1 lod til mig :-)
    De er såååå skønne de støvler !

    SvarSlet
  89. Lækker præmie! Børnenes vinterstøvler er købt, så det må jo blive til Mor her :-)
    5 lodder til mig

    SvarSlet
  90. Et lod til mig tak :-) fantastisk give away! Ville aller helst vinde et par til min mand (han trænger!) men han bruger str 42 eller deromkring, såmhvis jeg vinder, må det blive et par til mig selv -øv øv, hva'!? ;-) marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  91. Super sej Give away! Har aldrig haft et par Sorel støvler, men længe kigget efter dem :D
    Deltager med 5 lodder :)

    min blog: Hectorsmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  92. uhh de fine farvestrålende ville passe min preteenager såååå fint....
    1 lod med held til os
    Lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  93. Jeg vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  94. Måske bliver det en gave til min fødselsdag i oktober?!
    5 lodder til mig - håber på jeg er den heldige :o)

    SvarSlet
  95. Jeg er med på 1. lod, de er godt nok fine dem med farverne :)
    Skulle jeg være den heldige vinder er min mail jeanetbodilsen@gmail.com

    SvarSlet
  96. Lækker give away!
    jeg snupper 5 lodder!

    SvarSlet
  97. Vilken fantastisk give away! En lott till mig tack! : )

    SvarSlet
  98. Hej Christine
    Hold da op en flot give away ...
    jeg er fast læser og skynder mig at linke
    knus♥

    SvarSlet
  99. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  100. Jeg er kalrt med på et lod. Mine gamle er efterhånden 5+ år, så mon ikke de trænger til en udskiftning??????
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  101. 5 lodder til mig i denne skønne giveaway!

    Kig forbi min stof/garn gavekort giveaway

    SvarSlet
  102. Jeg vil gerne have fem lodder. www.mamalover.blogspot.com og ønsker mig et par sorte til min søn...vil tro han er en str. 30 nu ; )

    SvarSlet
  103. Årh ja! Sådan et par er min datter da nødt til at eje!
    1 lod til mig

    SvarSlet
  104. Sådan et par støvler vil Selma se ret så lækker ud i til vinter. 5 lodder til mig.

    SvarSlet
  105. Uh ville elske sådan et par

    SvarSlet
  106. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  107. Jeg er med på et lod af den forhåbentlig heldige slags :-)

    SvarSlet
  108. jeg deltager gerne med 1 lod :) jeg kan åbenbart ikke få lov til at ændre på mit blog layout lige nu desværre og tilføje link til din give away

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  109. 1 lod til miiiig! Lækker give away:)
    kattemilla snabela hotmail.com

    SvarSlet
  110. 5 lodder til mig - håber jeg er heldig :)
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  111. Sikke en helt fantastisk flot give away!
    Jeg er med på 5 lodder :)

    FruFalkenberg

    SvarSlet
  112. Orv man!
    Jeg er med på et enkelt lod :)
    Lea

    SvarSlet
  113. 5 lodder herfra :-)
    Mariaschioenningolsen@hotmail.com

    SvarSlet
  114. 5 lodder til mig - det ville være fantastisk at komme gennem vinteren med fusserne i et par Yoot Pac Nylon!
    Sidst vi havde sne havde jeg ikke lige tænkt på hvor meget mere sne der ligger herude på bøhlandet i forhold til byen så jeg skøjtede rundt i et par overgangsstøvler ;-o
    KH. Louise

    SvarSlet
  115. Lækker give away! Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  116. 1 lod til mig, tak...
    Kh Eline

    SvarSlet
  117. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  118. Jeg deltager gerne med 1 lod, og glæder mig til at følge din blog i fremtiden :-)

    SvarSlet
  119. jeg er på 1 heldigt vinderlod.. fed give-away ;0)

    SvarSlet
  120. Deltager med 1 lod, da jeg ikke har nogen blog :(
    Men håber virkelig jeg vinder alligevel, for disse støvler ville virkelig være nyttig til vinter for en fattig studerende ;)

    JulieM93@hotmail.com
    eller
    julmahl@gmail.com

    SvarSlet
  121. Hej, jeg deltager med 5 lodder. Hvem der bare vant sådan et par lækre støvler, så kunne man være sikker på at holder varmen omkring fødderne hele vinteren.Mange hilsner fra susanne.

    http://stjernesus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  122. mmmmmmm jeg er med på et lod :-)
    janne@odont.net

    SvarSlet
  123. ELSKER Sorel støvler!! Var så heldig at få lov til at låne et par sidste vinter - de var godt nok skønne, har aldrig haft så varme fødder en vinter igennem :-)!
    Deltager med 5 lodder, har reklameret i siden af min blog og er fast læser nu.
    E-mail: Cilleis@live.dk

    SvarSlet
  124. Helt sikkert med på 1lod!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  125. Wow, en fed give away! Jeg er med på 5 lodder. KH. Lene

    SvarSlet
  126. Deltager med 1 lod
    Tine1209@gmail.com

    SvarSlet
  127. Deltager med 5 lodder.

    Har linket på min blog her: http://a-teaholic.blogspot.co.uk/2012/09/vind-vinterstvler.html og tilmeldt mig som fast læser via google connect. Og nu skrevet denne kommentar :-)

    Julie Møller - Ateaholic@gmail.com/Djuleem@gmail.com

    SvarSlet
  128. Et enkelt lod til mig :)
    De kunne være suveræne til vinter når jeg skal ud og trille med barnevognen :)

    SvarSlet
  129. 1 lod til mig tak :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  130. Uhh jeg har slet ingen vinterstøvler, så det her er da den bedste præmie!! Jeg krydser alt hvad der kan krydses og så er jeg med på 5 lodder.
    Vh Anja - mosskov design (anjamosskovterp@gmail.com)

    SvarSlet
  131. Sikke en dejlig præmie, den vil jeg så gerne vinde, så jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  132. Lækker giveaway. Er med på 5 lodder ;-) og krydser fingre for at det er varme fødder i vente til et medlem af familien

    SvarSlet
  133. Jeg vil meeeget gerne deltage med 5 heldige lodder :-)
    Mange hilsener

    Mette
    mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  134. Et lod til mig i kampen om de lækre støvler
    Ruth
    ruthszoeke@gmail.com

    SvarSlet
  135. Ej jeg må da også deltage - det kunne jo være man var heldig.
    Jeg putter 5 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  136. Jeg er med på et lod :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  137. Et enkelt lod vil jeg gerne have :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  138. Uh hvor lækkert - er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  139. Jeg er helt tosset med sorel støvlerne og mangler virkelig et par vinterstøvler. ´MEN vinterstøvler til mor og SU passer ikke lige sammen ;)

    Skøn blog! :)

    nina_hodja@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Kunne virkelig godt bruge et par nye - som ikke er for små;)
    Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  141. 1 lod til mig :)

    Mette (mette_vindfeld@msn.com)

    SvarSlet
  142. Jeg må hellere smide 5 lodder i den her og skynde mig at smide dit billede op på min blog. Ved ikke hvor nemt min mail er at finde er ikke så stor haj til det her endnu så jeg smider den da lige her også dinadehn@live.dk

    SvarSlet
  143. Fed give away!
    1 lod tak

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Det er da en drømme give away! Jeg deltager med 5 lodder.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  145. Jeg er med på 1 lod. Jeg så ditbillede på smuksaks hjemmeside og syntes nok det lignede en fra sb så Google jeg lige sommermor lidt og vupti der var du. Det er lang tiden siden jeg ar været på sb men det er mig lilliemor.

    SvarSlet
  146. Jeg smider fluks 5 lodder i puljen

    SvarSlet
  147. Also I would like sign up for these super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  148. 1 lod.
    Køber Sorel til børnene, hvis de vil være med til det.
    sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  149. Øj en dejlig Give Away. Jeg hopper i med 5 lodder og krydser fingre. Jeg fik nemlig et par dejlige Sorel støvler af min kæreste sidste nytår, men de blev stjålet :( Så håber jeg har heldet med mig :)

    SvarSlet
  150. Sikke da en lækker præmie :)
    Jeg deltager bare med 1 lod, da jeg ikke selv har en blog
    Mvh
    Sanne (san_sol@hotmail.com)

    SvarSlet
  151. Ville ønske jeg havde en blog, for det var dog den dejligste give away. Men håber der er held ved mit ene lod....så mine kolde tæer er krydset i håb om at få en mulighed for at holde varmen i fødderne vinteren over. Hilsen Marlene

    SvarSlet
  152. Et enkelt lod til mig :)

    cn.joergensen@hotmail.com

    SvarSlet
  153. Wow!!!!!! Den mest fantastiske giveaway jeg længe har set :0)
    Helt klart 5 lodder til mig - ELSKER Sorell!!

    SvarSlet
  154. 1 lod til mig jeg følger nu via Google friend connect :)

    Min mail er gerdafaurschou@hmail.com
    Så krydser jeg fingre for at vinde det kunne være fantastisk :)

    SvarSlet
  155. 1 lod til mig, mvh zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  156. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Jeg har luret lidt på de støvler. :)

    SvarSlet
  157. 1 lod til mig :) Det sidste par er rigtig flot og vil passe min store dreng godt.

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  158. Kunne være noget så skønt med et par lækre støvler:)Jeg deltager med 5 lodder, tak!

    SvarSlet
  159. UHH dem vil jeg gerne eje.

    Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  160. Jeg er helt klart med, fryser om mine fødder jo :)

    SvarSlet
  161. Ej altså hvor vil jeg gerne vinde! 5 lodder til mig

    lykkelighverdag@gmail.com

    SvarSlet
  162. Jeg snupper 5 lodder og håber jeg er heldig

    nanna_schack@yahoo.dk
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  163. Jeg er med på et lod - lækker gevinst :)

    SvarSlet
  164. Deltager med 5 lodder :)
    www.stinaskager.com

    SvarSlet
  165. Jeg deltager med 5 lodder! Lækker give away :)

    SvarSlet
  166. Ihh har ingen blog - så kan du deltage med 1 lod - mon det er nok? Krydser de små pølser XXX.

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  167. Deltager med 1 lod :) Skøn giveaway!

    giffegaf@gmail.com

    SvarSlet
  168. Deltager med et lod og håber, at det kan hjælpe med til at holde mine ellers kolde fødder varme til vinter.

    Kh dammmeyle@yahoo.dk

    SvarSlet
  169. Jeg vil også gerne have 5 lodder med i puljen....

    SvarSlet
  170. 5 lodder tak
    De er da for fede :)

    SvarSlet
  171. 5 lodder
    Smukke støvler til mit barnebarn
    leneyyy@hotmail.dk

    SvarSlet
  172. JØPS! Sådan nogle lækre støvler må gerne ende på mine fødder, så jeg deltager naturligvis med 5 lodder! :-)

    Ha' en fantastisk dag!

    KRAM

    SvarSlet
  173. Lækker give away - jeg prøver lykken med 1 enkelt lod :)

    SvarSlet
  174. Fantastisk GA!

    Jeg er med på to lodder:)

    SvarSlet
  175. Jeg har et par Sorel vinterstøvler der bliver 8 år til vinter !!! Mon ikke det er ved at være tid til et par nye. Jeg XXX alt hvad jeg kan og håber meget på at jeg er den heldige vinder.

    SvarSlet
  176. Sådan et par kunne min Magnus godt bruge!! :-) jeg krydser fingrer og er med på et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  177. Wauw en fed give away! 1 lod herfra :D

    SvarSlet
  178. Orv! Sådan et par kunne jeg i hvert fald godt bruge :)
    Jeg starter i min første praktik som pæd.stud. i en børnehave, så det ville da være så rart at gå vinteren igennem med varme og tørre fødder...
    1 lod til mig, tak!

    SvarSlet
  179. Det er tiltrængt med nye vinterstøvler, jeg vil meget gerne være med på et lod:)

    SvarSlet
  180. Vil gerne ydmygt bede om 1 lod. Syntes jeg er for sent ude til at fortjene 5 af slagsen ;) Det ville være skønt med sådan et par støvler til den sikkert lige så kolde vinter som de foregående ....

    SvarSlet
  181. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  182. Har altid drømt om sådan par skønne støvler :)

    SvarSlet
  183. De er vildt fede. Har aldrig ejet nogle, men vil meget gerne. Jeg er med med 5 lodder.

    SvarSlet
  184. Hvor er de bare fede! Jeg ser først din giveaway nu (må have været annonceret på et tidspunkt, hvor jeg var uden internet) og det giver vist ingen mening at lægge billede på min blog, nu når det er så tæt på. Så et lod til mig.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  185. Jeg snupper gerne et lod....og tak for fed blog! Kabu@dr.dk

    SvarSlet
  186. Deltager med 1 lod tak :)

    SvarSlet
  187. Jeg vil supergerne deltage i din fantastiske give-away - jeg skriver mig for 1 lod.
    Glad hilsen
    Tina

    SvarSlet
  188. Uh.. ser først din fine Giveaway nu. Snupper straks 5 lodder. Ulla

    SvarSlet
  189. Vild give away :-) 1 lod til mig, jeg har desværre ikke en aktiv blog ;-)
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  190. Snupper den ene lod :P
    I som også er med, er meget velkommen til at kigge forbi min blog, kunne bruge lidt selskab , da jeg er ret ny til det her :D

    SvarSlet
  191. Skøn give away - deltager med 5 lodder tak :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...