28. juli 2012

Homemade drengegarderobe

Dette er i sandhed et "feel good" og blæreindlæg - for jeg har nemlig taget billeder af Magnus´ garderobe, som består af ca. 95% tøj syet af hans mor; fra inderst til yderst - boxeshorts til overtøj. Og hvor er det egentlig lidt vildt, at jeg har syet praktisk talt alt hans tøj! Når det sådan bliver fotograferet samlet virker det - ja, lidt vildt ...

Jeg begyndte at sy tøj til Magnus da han var et halvt år og fra han var omkring 1 år har jeg syet alt hans tøj bortset fra uldbodyer og flyverdragter m.v.

Det eneste, der ikke er hjemmesyet på billedet er de to poloshirts i midten, en sort spiderman t-shirt, en AC/DC t-shirt, uldundertrøjer og strømper.

Resten kan du se billeder af herunder - hvoraf det meste tidligere er blevet vist i forbindelse med at jeg har syet det - samlet under Tøj til Magnus. Det er ikke alt hans tøj, der er kommet med på billederne - så derfor står der +antal, hvis der mangler noget.
Billederne er desværre taget på en af sommerens mange gråvejrsdage - derfor nødvendigt med lidt irriterende belysning selvom de er taget om dagen. Det er selvfølgelig heller ikke nemt at tage billeder ind i et skab ...

Ja, sådan ser en hjemmesyet drengegarderobe ud :-)

21 kommentarer:

  1. Hvor er det sejt og flot. Så må du godt blære dig ;)

    SvarSlet
  2. Hatten af for det - det er sgu sejt, og bedst af alt: det ser ikke spor hjemmesyet ud, tvært imod ser det super prof ud! Bare jeg havde tid og evner til at gå sådan "all in"! Lover mig selv at gøre en større indsats når jeg får min overlocker/coverstitch. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Glæd dig - alting bliver så meget nemmere og hurtigere med en overlocker!

      Slet
  3. Du er simpelthen for vild!

    Hvordan i alverden finder du tiden til det?

    SvarSlet
  4. Det er da for vildt!! Jeg ønsker mig også en coverlocker til t shirts ligesom dankebaar. God dag til alle :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare sejere end sej!!!
    Det ser mega godt ud, jeg er godt på vej med Emil´s underdele, overdelene arbejder jeg på :)
    Børn i home-made er da for cool

    SvarSlet
  6. Du er simpelthen bare for VILD!!! Det er fandme flot...jeg blev lige inspireret:-) :-) Tak for det:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Super sejt!! Ja, dygtig det er du dælme, så et blæreindlæg er helt på sin plads. :)

    SvarSlet
  8. Hatten af for dig, helt seriøst du er da bare så sej en mor! Det er helt med rette at du er stolt, så blær du dig bare!
    Respekt:-)

    SvarSlet
  9. Det er bare for sejt - dyb respekt!! Og der er grund til blær og det skal man gøre. Hvis ikke på sin blog hvor så:-) RESPEKT :-)

    SvarSlet
  10. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :-)

    SvarSlet
  11. Det dér er virkelig værd at blære sig over!

    SvarSlet
  12. Det er så mega-sejt... du har fortjent at blære dig!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  13. I.M.P.O.N.E.R.E.N.D.E!! :) Det er bestemt noget at blære sig med.
    /Katharina

    SvarSlet
  14. Hold da op, hvor er det vildt! Hvor får du dog tiden fra????

    SvarSlet
  15. sikke et skønt klædeskab, med masser af lækre sager :)
    KH Micha

    SvarSlet
  16. Fantastisk! Mitt (ikke uttalte) mål er også å lage alle klær til barna selv, men jeg tør ikke si det til min mann (som synes jeg bruker litt for mye tid foran symaskinen allerede). Heldigvis leser han ikke blogger :-D

    SvarSlet
  17. Det er da bare så vildt sejt gået! Hatten af forndet flotte arbejde! :)

    SvarSlet
  18. Det er sørme godt gået, det er da lidt af arbejde. Men også hyggeligt, hvis ellers man har tiden til det. Imponerende.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...