1. juli 2012

BM-giveaway: Avesjov [Vinder fundet]

I samarbejde med Tamra og Mette, der er de skønne kvinder bag Avesjov
har jeg i forbindelse med Boys Month 2012 fået dem til at sponsorere et par
af deres lækre knickers

Du kan vinde:
Et par Avesjov knickers, der laves i alle størrelser fra 56 - 146
og vinderen vælger selv farven på bukserne og stof til lommerne
(efter aftale med Avesjov)

For at deltage skal du:
Skrive en kommentar herunder = 1 lod
eller
Skriv en kommentar + link med billedet på egen blog = 5 lodder

Den heldige vinder trækkes d. 29. juli




156 kommentarer:

  1. Vi har en "næsten-nevø" på 1 1/2 år. Det ville være skønt vinde et par skønne bukser til ham. Så jeg er med på 5 lodder.

    Glædelig Boys' Month.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Lækre bukser dem må min søn gerne løbe rundt i ;O) Jeg er med på et heldigt lod !

    SvarSlet
  3. Hvor er de lækre :) er med på et rigtig godt lod ;)

    SvarSlet
  4. Skøn give away... 1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  5. Håber virkelig at dette er vinder-loddet, kunne da være så skønt :)

    Lisbeth

    SvarSlet
  6. De er så fine, jeg deltager også meget gerne med et lod

    SvarSlet
  7. Uh jeg er med på 5 lodder og krydser!! ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  8. Trækker et styks lykkelod, og håber min dreng bliver ejer af et par avesjovbukser :)

    SvarSlet
  9. Ihh hvor er de fine, jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  10. Deres bukser er så fine, og jeg er slet ikke i tvivl om farve + stof på lommerne, hvis jeg er den heldige, så 5 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  11. De er så fine, jeg er med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  12. Kære Christine
    De er da bare for skønne og med to aktive drenge er det lige en give away for dem....:o)
    Deltager med 5 lodder...
    God Søndag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  13. Fine knickers! Jeg er med på 5 lodder :-) Super god idé med en Boys Month, næste år skal jeg helt sikkert også være med (vi står midt i en flytning nu) og i år vil jeg følge flittigt med fra sidelinjen :-)

    SvarSlet
  14. Så fine bukser. Jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  15. Er så forelsket i deres flotte ting. Også bukserne. Så jeg er selvfølgelig med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  16. Super Giveaway, jeg er på 5 lodder :-)

    SvarSlet
  17. fed give away- jeg er på 5 lodder :)

    SvarSlet
  18. Skøn give away
    Jeg smider 5 lodder i puljen

    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  19. Jeg hopper på med 5 lodder :)

    SvarSlet
  20. Nu er jeg jo godt nok kun pigemor, men hvis bukserne kun laves i "Drenge-farver" så kender jeg helt sikkert også et par lækre drengebørn.

    Jeg deltager med et enkelt lod og håber selvfølgelig det er vinderloddet.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  21. Uh den ku jeg da GODT TÆNKE MIG. Vil gerne deltage med 5 lodder

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine :) jeg snupper 1 lod

    SvarSlet
  23. 1 enkelt lod til mig - og glædelig BM2012!

    SvarSlet
  24. De er så super fine. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte lige mailen:
      lene_mondrup@yahoo.dk

      Slet
  25. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne snuppe et enkelt lod

    SvarSlet
  27. Super idé med boys month. Glæder mig til at læse de mange bidrag.
    5 lodder til mig, Avesjov-bukser er bare skønne.

    SvarSlet
  28. Glæder mig til for første gang at følge BM og dette ville da forsøde ventetiden på næste indlæg :D
    Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  29. Så kul att boys month är igång!! Och vilken fin give away! Jag är med på 5 lotter tack! : )

    SvarSlet
  30. Jeg er helt klart med på fem lodder!

    SvarSlet
  31. Er med på 1 lod
    mvh Tina

    SvarSlet
  32. 5 lodder til mig :)
    Skriv gerne til min mail helenebb@hotmail.com

    Så fine bukser - har 3 drenge, så super med boys month ;)

    SvarSlet
  33. hvor er de fine. Jeg vil gerne deltage med et lod.

    (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - de er SÅ lækre!!!!

    SvarSlet
  35. Jeg napper 5 lodder. :)

    SvarSlet
  36. Skønne, skønne bukser - ville bare se så fine ud på min lille dreng :-)

    SvarSlet
  37. Jeg har lige lavet link på min blog
    www.kreativepips.blogspot.com

    Så 5 lodder til mig, tak :o)

    SvarSlet
  38. Dem vil min søn elske.

    Mvh
    Mai-Britt

    SvarSlet
  39. jeg er med på 5 lodder i denne skønne konkurrence!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  40. Du er simpelthen så kære, dem vil jeg vildt gerne vinde :)Jeg snupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder! ;-)

    SvarSlet
  42. jeg deltager med 5 lodder :)

    håber et af dem er det helt rigtige :D

    SvarSlet
  43. 5 lodder til mig.. min ældste datter trænger til nye :) og de er jo SUPER smarte :)

    SvarSlet
  44. Jeg snupper et enkelt lod. Krydser fingre for at det er mig der vinder.

    SvarSlet
  45. Hvor er de fine. Jeg deltager meget gerne med 5 lodder! :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  46. Krydse krydse fingre :-) 1 lod til mig tak

    SvarSlet
  47. Jeg er med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  49. Jeg elsker AveSjovs kreationer, så jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  50. 1 lod til mig:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  51. Deltager med 1 lod. Fede bukser så jeg deltager gerne:)

    SvarSlet
  52. De er bare så lækre - 5 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  53. Jeg nupper 5 lodder, og håber at kunne forkæle en af mine drenge med et par bukser :)

    SvarSlet
  54. Lækre bukser - så fem lodder til mig, tak:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så tænker jeg, at en pige også sagtens kan komme i de skønne gule bukser;-)

      Kh
      Anna

      Slet
  55. Super fede :-) et lod til mig, jeg er lige blivet farmor til en lille dreng
    Helleallan.larsen@gmail. com

    SvarSlet
  56. Skønne, skønne bukser ;0) deltager gerne med 1 lod...
    Pernille
    Pillesk@live.dk

    SvarSlet
  57. Ih, jeg ville elske at vinde et par supersmarte bukser til min søn:) Jeg deltager med et lod.

    Mvh Mona
    farvefryd.blogspot.com

    SvarSlet
  58. Sådan et par vil jeg gerne vinde :-)
    mereteagger@gmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg deltager

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  60. Hvor ville det være fantastisk at vinde sådan et par unika bukser til Bastian <3
    Krydser for at jeg er den heldige <3

    God sommer allesammen :)

    trold_maria@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Helt klart 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  62. Dejlig give away :-) et lod til mig ! enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  63. 1enkelt lod til mig,tak:0)

    SvarSlet
  64. Jeg har ingen blok, så jeg nøjes med et lod og håber at mit lille barnebarn Anna vinder et par
    God sommerdag
    vh Helle

    SvarSlet
  65. Hej. Hvor er de super skønne - 1 lod til mig tak, da jeg ikke har en blog... endnu :-) Jeg har termin om tre uger, så jeg kunne lige se min lille dreng i disse skønne bukser :-)
    (Louise3600@gmail.com)

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  67. Jeg er med på et enkelt lod. Tjek evt. min give away her: http://enmorblivertil.blogspot.dk/2012/06/give-away-det-var-vist-pa-tide.html.
    Anna

    SvarSlet
  68. Deltager :-)

    Rikke Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    SvarSlet
  69. Gerne et styk vinderlod i denne retning :o)
    katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne være med. amyvestboe@gmail.comm

    SvarSlet
  71. Heisann. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd.
    Ha en fin dag. =)

    SvarSlet
  72. Jeg er også med - 1 lod,
    mange hilsner
    Mie (famriise@gmail.com)

    SvarSlet
  73. Uh, og et lod til mig:-) (mariabkristoffersen@gmail.com)

    SvarSlet
  74. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod. Hilsen Joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Jeg kunne godt tænke mig at se Solvej tulle rundt i sådan et par :)
    1 lod, tak.

    SvarSlet
  76. 5 lodder til mig på de lækre bukser.

    SvarSlet
  77. Super fine. 1 lod til mig.

    Mvh Christina ( christina@soeby.org)

    SvarSlet
  78. Deltager med 1 lod

    Behrouz Shoaibi
    Behrouz.shoaibi80@gmail.com

    SvarSlet
  79. De er bare SÅ fine de shorts, jeg er klart med, deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  80. Jeg er også med for 5 lodder!

    Ps. jeg har selv lige startet min allerførste giveaway. Måske har du lyst til at være med : )

    SvarSlet
  81. Sådan et par ville være dejlige at vinde, et lod til mig tak:)

    SvarSlet
  82. De er SÅ skønne, de knickers - 5 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  83. Så skjønne! Slike hadde vært perfekt til snart-3-åringen i huset!
    Trekker 5 lodd, takk :)

    SvarSlet
  84. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - så fine knickers :)

    SvarSlet
  85. Nydelige bukser! Jeg vil være med på trekningen med 1 lodd :)

    SvarSlet
  86. Super flotte bukser dem vil vi gerne vinde. Er med på 1 lod Kh Janni

    SvarSlet
  87. Jeg vil også gerne deltage med 5 lodder :-)
    Kh. Heidi // pangfang

    SvarSlet
  88. De gule er så fine.... Et lod til mig...
    Mvh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg snupper et lod. Min datters veninde venter en lille dreng, så jeg er sikker på at hun vil blive glad for sådan et par bukser til den lille fyr.

    Kh Mette

    SvarSlet
  90. Hei, som farmor til to gutter er det klart jeg vil være med!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Hold da op en lækker giveaway, jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  92. Deltager med 1 lod, og ægre mig over jeg ikke har en blog

    spiren@nettet.dk

    SvarSlet
  93. Skøn give-away. :) Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  94. 5 lodder til mig, tak...
    Kh Eline

    p.s. er ny fast læser, så glæder mig til at dykke ned i din blog. Den ser spændende ud...

    SvarSlet
  95. De er rigtig søde :)
    1 lod til mig, men kun fordi jeg ikke selv blogger.
    BH, Mai

    SvarSlet
  96. 5 lodder til mig, tak! De bukser er da bare for fede!

    SvarSlet
  97. Lækre sommerbukser! Vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Venlige hilsner, Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  98. Hvor er de skønne 5 lodder til mig :-)

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  99. super smarte er de... jeg er med på 5 lodder :-)

    SvarSlet
  100. Jeg er med på 5 lodder og håber på mit held:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  101. Jeg er tossede med de gule og smider et lod :)

    SvarSlet
  102. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 5 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, å bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  103. nydelige bukser! Ville passet min lille gutt på 1 år :) 5 lodd til meg.
    Mvh Christine kiil (christinekiil@gmail.com

    SvarSlet
  104. Snupper 5 heldige lodder - håber jeg:-)

    SvarSlet
  105. jeg napper 5 lodder og håber da lige at jeg bliver en (møg) heldig vinder!

    SvarSlet
  106. Lækker give away...:) Jeg er klart med på 5 lodder..
    Kh Anne

    SvarSlet
  107. Jeg er med med et enkelt (forhåbentlig heldigt) lod!

    SvarSlet
  108. Hvor er de bare fine!
    Min Mikkelsen kunne blive så fin i dem!

    Jeg deltager med 5 lodder og har linket her http://miraklerne.blogspot.dk/p/give-aways-pa-andre-blogs.html

    SvarSlet
  109. For noen fantastiske bukser.
    Siden jeg ikke har blog tar jeg ett lodd, og håper på det beste.

    Mvh Astrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  110. Skøn giveaway, og jeg ville elske at kunne give min kommende november prins, sådan et par lækre bukser på :) Jeg deltager gerne med 1 lod!

    mvh Jill_jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Jeg vil meget gerne være med på et enkelt lod - jeg har ingen blog!

    emskyum(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  112. Jeg vil gerne være med - har da lige drengen til sådan et par bukser :)

    og har desværre ikke fået lavet noget blog hvor jeg kan dele det :(

    SvarSlet
  113. De bukser ser bare rigtig skønne ud. lige til at bullerbassen kan løbe rundt og lege i.

    SvarSlet
  114. Hvor lækkert :)
    1 lod til mig :)

    Helle/ mullegoj@gmail.com

    SvarSlet
  115. Et lod til mig, har ingen blog.

    Er sukkersødt vild med de gule bukser - har en søn på 2 1/2 år som elsker bukser der er til at bevæge sig i og tumle rundt med - og er ikke til at lokke i cowboybukser :D

    Så de vil gøre kæmpe glæde hos både mor og barn, ville ønske de lavede dem i min størrelse så ville jeg købe dem :D

    FruPetersen@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Jeg vil også gerne have et lod. Og jeg synes, jeg har fortjent at vinde, eftersom jeg - ligesom dig, Christine - har en skøn Alfred fra september 2011, som ville se fantastisk ud i sådan et par bukser. Og fordi jeg også har en Hugin Major symaskine, som er ved at drive mig til vanvid!
    Mvh Marie.

    SvarSlet
  117. Dem er jeg sikker på mit barnebarn på 3½ md vil elske - ligesom hans mormor :-)

    Sanne@angeltouch.dk

    SvarSlet
  118. Sikke skønne bukser :)
    Jeg er helt med på alle 5 :D

    SvarSlet
  119. Sikke fine! Jeg deltager med 1 lod!

    Kh. Henriette / http://gaardenoggaden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  120. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  121. Jo tak :)
    http://misspylle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  122. Hej. Jeg er sikker på at mit barnebarn ville være rigtig fin i sådan et par bukser, så jeg håber jeg bliver den heldige vinder.
    Ilse@lausten.dk

    SvarSlet
  123. Et lille, men skønt lod fra mig... Hav en dejlig dag <3
    Christina
    christina@schlebaum.dk

    SvarSlet
  124. Ihh jeg er med på 5 lodder!! :-)

    SvarSlet
  125. Ih altså skynder mig at nuppe et lod- kig evt ind til min elefantlappegiveaway:-)

    SvarSlet
  126. Fingers crossed, et lod til mig! De er bare så fine. Jeg er sikker på min lille purk vil elske elefanterne.
    Mvh AM (foldager@gmail.com)

    SvarSlet
  127. Super fine bukser... Håber på at være den heldige. :)
    Janne. (vad_janne@hotmail.com)

    SvarSlet
  128. Beautiful trousers! I would love to win them for my little boy :-)
    lola@pabloylola.com

    SvarSlet
  129. Hvor er de skønne <3 5 lodder tak :)

    SvarSlet
  130. Håber mit ene lod vinder!

    SvarSlet
  131. Jeg deltager gerne med et enkelt lod;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  132. Also I would like sign up for these super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  133. Jeg er med på et rigtigt stærkt lod :-)

    SvarSlet
  134. Sikke en fin blog du har her, glæder mig til at følge med og få en masse inspiration til den lillemand jeg har i maven som kommer til verden til september.

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, har linket på mig egen blog :)

    Mvh. Lisette_cross@hotmail.com

    SvarSlet
  135. Eg vil vera med med eit (vinner)lodd. Kjempetøffe bukser!
    God helg!

    SvarSlet
  136. Stilige bukser!! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlet
  137. Renata &amp; Minsten29. juli 2012 kl. 06.51

    Fine bukser,
    vi blir med i siste minutt.
    1 lodd på oss.

    Hilsen Renata og Minsten
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...