2. juni 2012

BM2012-info: Præsentationer af nye drengeblogs

Under Boys Month juli 2012 vil der løbende komme præsentationer af "Drengeblogs", blogs som har mange indlæg med fine hjemmelavede ting til drenge. Du behøver ikke at være drengemor for at få en drengeblog-præsentation - bare at du har lavet tilstrækkelig mange drengeting til at du kan lave en billedcollage.

Vil du gerne have en drengeblog-præsentation til Boys Months 2012, skal du sende mig en mail med din billedcollage af dine drengeting samt en kort præsentation af dig og din blog - så kommer du på drengeblog-listen og jeg laver et indlæg om din blog i løbet af Boys Month, juli 2012.

NB: Det er skønt med gengagere fra tidligere Boys Month, men man kan kun få én drengeblog-præsentation - så der netop hvert år bliver præsenteret nye drengeblogs.

Her er et par eksempler på billedcollager fra Boys Month 2011



Se flere collager og præsentationer af drengeblogs - links på Boys Month-Siden

Billedcollagen må gerne måle 550px i bredden

Sidste år skrev jeg de ret korte præsentationer - men i år skal du selv skrive en præsentation af dig selv og din blog, hvilket gør præsentationerne både bedre og mere personlige + at det gør det væsentlig nemmere for mig.

Jeg laver præsentationerne løbende, men jeg vil gerne have din mail med collage og tekst i juni så jeg kan få et overblik over antallet af drengeblogs. Hvis du først har mulighed for at sende din mail i juli skal det være så tidligt som muligt for at din præsentation kan nå at kommer med.

Det bliver spændende at stifte bekendskab med en masse nye drengeblogs :-)


Edit: NB tilføjet da jag har modtaget fine collager fra drengebloggere fra tidligere Boys Month. I kan bruge jeres collager på jeres egen blogs evt. i begyndelsen af juli også vil jeg gerne linke til jeres collage-indlæg :-)

17 kommentarer:

  1. Hvor skønt at du gentager succesen :) Glæder mig til at læse med :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der kommer altid en masse skønne drenge-indlæg :-) Håber da også, at se et par stykker fra dig igen ;-)

      Slet
    2. måske :) Tør ikke lige forpligte mig til noget lige nu, men vil da ikke afvise, synes det er så hyggeligt :)

      Slet
    3. Det er jo ikke så krævende, når man bidrager med allerede lavede/gamle indlæg - man behøves jo ikke at lave nye i løbet af Boys Month :-)

      Slet
    4. Det er selvfølgelig rigtig nok :) Må lige kigge på det :)

      Slet
  2. Rigtig god ide..! Så må jeg hellere stykke en collage sammen.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er med igen Line, men se lige min NB-tilføjelse, du var jo drengeblogger sidste år ;-)

      Slet
    2. Aha.. jeg troede det var for alle drengeblogs.. :) Men så vil jeg bare blive inspireret fra sidelinjen.. :)

      Slet
    3. Du er jo meget velkommen til at bidrage til BM med temaindlæg og til updates også :-)

      Slet
  3. Må også hellere komme op på mærkerne og få lavet collage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gør endelig det Lise :-)

      Slet
  4. Super initiativ :-) prøver også lige at støbe en collage sammen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med en "stjerne-drengeblogger" ;-) Glæder mig til at se din collage :-)

      Slet
  5. Moooon ikke også jeg kan få stykket lidt sammen! Alletiders initiativ (igen igen) fra drengemor til drengemor! :-D
    Der kommer en mail én af dagene!

    Ha' en superlækker dag, søde Christine!
    KRAM fra Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor skønt at du vil være med Jane - der har ikke været særlig meget grafik med de sidste år så det er virkelig en mangel! Du kommer på drengeblog-listen ;-)

      Slet
  6. Nu har jeg endelig også fået mig en blog, og vil så gerne være med!
    Min blog er dog noget sparsom indtil nu, men sender dig snarest en lille collage:-)

    Glæder mig!

    SvarSlet
  7. Dejligt at du har lyst til at være med - fin collage du har sendt :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...