12. juni 2012

BM2012: Foreløbigt tilmeldte

Jeg har allerede fået rigtig mange mails og kommentarer fra alle jer, der gerne vil deltage i Boys Month og jeg er meget glad for, at der både er mange gengangere fra især Boys Month 2011, men også mange nye drengebloggere.

Du kan bidrage med både gamle og nye indlæg på din blog. Ved at tilmelde dig som BM-blogger forpligtigere du dig ikke til at lave en masse drengeindlæg i løbet af juli. Man kan sagtens nøjes med at bidrage med et enkelt indlæg.

Alle bidragydere kommer på en særlig Boys Month blogliste i min sidebar i hele juli måned.

For overblikkets skyld har jeg lavet en liste over de foreløbigt tilmeldte bidragydere til Boys Month 2012 (markeret med * kan blive "drengeblogger 2012") Du kan tilmelde dig i hele juni og i juli under Boys Month.

BM-bloggere 2012 

Har jeg glemt nogen? Eller ønsker du ikke at figurere på listen - så skriv til mig eller blot en kommentar herunder :-) Listen opdateres løbende - opdateret d. 27. juni

Vil du også bidrage til Boys Month?
Har du også nogle skønne drengeting, du gerne vil bidrage med til Boys Month 2012 - så skriv gerne til mig snarest. Du kan læse mere om, hvordan og hvad du kan deltage med her:

Under Boys Month kan du bidrage med de indlæg du laver i løbet af juli 2012. Jeg laver BM-Updates hver uge (4 updates), hvor alle de nye drengeting bliver vist. Der kommer et BM-introindlæg i begyndelse af juli med deadlines til bidrag til Updates.

Jeg glæder mig så meget til at se alle jeres fine drengeting. Det bliver med garanti endnu en helt fantastisk Boys Month! :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Christine

    Jeg er vist med sammen med Tamra om en Give Away :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja, det er du Mette - skønt med en lækker GA fra jer :-)

    SvarSlet
  3. Tak fordi jeg nåede at være med på listen...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Jeg vil faktisk også gerne være med, hvis jeg kan nå det. Skal bare lige finde lidt tid. Men det får jeg her snart :-) KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst til at være med Maria :-)

      Det er skam kun listen over det foreløbigt tilmeldte - man kan tilmelde sig i hele juni og i løbet af juli også :-)

      Slet
  5. Hov, jeg er glemt på listen :-) vil meget gerne på!

    SvarSlet
  6. Jeg vil også rigtig gerne med på listen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. - og det er du nu Diana :-) Skønt at du har lyst til at være med

      Slet
  7. Aj - det er først nu (september) jeg opdager Boys Month.

    Men jeg er helt sikkert klar til at være med næste år!!
    www.MinKusineMaria.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du være meget velkommen til - det er altid skønt med nye "drengebloggere" :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...