31. maj 2012

Boys Month 2012

Så er det atter blevet tid til en skøn måned dedikeret til hjemmelavede ting til drengene.
Kig din blog igennem for drengeting du har lavet så de kan komme med
til Boys Month 2012

Jeg har de sidste to år afholdt Boys Month her på bloggen
En temamåned, hvor alle kan bidrage med deres fine drengeting.

Første gang i 2010

Og sidste år med helt fantastisk opbakning

Jeg har netop lavet en samlet side for Boys Month, 
hvor du kan læse mere om drenge-temamåneden.

Boys Month vil i år blive afholdt i JULI 2012
Der vil i løbet af juni komme flere informationer og deadlines til at sende billeder
og links til temaindlæg og billedcollager til drengeblog-præsentationer.



Se listen over allerede tilmeldte her

Har du lyst til at bidrage til Boys Month 2012?
Du kan læse mere på Boys Month-siden og følgende infoindlæg:

Jeg glæder mig allerede til at se alle de skønne drengeting, der vil blive vist frem
og lavet i løbet af Boys Month 2012


30 kommentarer:

  1. Jubii, jeg elsker dine boys month! Jeg er helt sikkert med igen og super dejligt du melder ud i så god tid, da der nok lige skal lidt planlægning til når det er midt i sommerferien;-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Line, at du har lyst til at være med igen med dine fine drengeting :-)

      Slet
  2. Øj det vil jeg da gerne være med til! Lyder super godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst Pernille - og du er velkommen til at sende mig en collage til en drengeblog-præsentation :-)

      Slet
  3. Hej Christine.

    Jeg er selvfølgelig med igen, det var super sidste år:-). Fantastisk initiativ og hvor er jeg glad for det er i juli (skolelærer):-).

    Knus Tamra

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med endnu en genganger, glæder mig til at se, hvad du vil bidrage med af fine drengeting i år Tamra :-)

      Slet
  4. Er spændt på at se bidragene :o) Måske man kunne få lidt inspiration :o)

    Hvis du har lyst til at støtte min indsamling til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet
  5. Åh var roligt att det är dags igen! Jag har väntat på detta och vill självklart vara med i år igen! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt at du er med igen Sofia, du laver så mange fine ting :-)

      Slet
  6. Jeg må se om jeg ikke kan få samlet lidt ind, var ikke med sidste år. Jeg lægger hovedet i blød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se, hvad du finder frem - dejligt du vil være med i år :-)

      Slet
  7. Da det der med drengene stadig er nyt ved jeg ikke helt hvor mange ting jeg endnu kan bidrage med. Men ideen er fantastisk og jeg tit inde på de tidligere indlæg og søge inspiration. Fedt at du laver det kæmpe stykke arbejde som vi alle nyder godt af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ingen krav om antallet af indlæg man bidrager med - 1 er skam også helt fint :-) Og ja, der er masser af inspiration at hente fra de sidste to år

      Slet
  8. HURRAAAA, en hel måned til ære for de lækre drengebørn! Jeg er relativt ny i blogland, men vil super gerne være med! (Må lige finde ud af hvordan man laver sådan en collage-præsentation....) Fedt, fedt, fedt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med nye drengebloggere :-) Der kommer mere info om temaindlæg og drengeblogs de næste dage

      Slet
  9. Skønt initiativ! Jeg er så absolut også med, jubii! Dejligt med inspiration til vores skønne drenge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er med igen - og du var jo ikke "drengeblogger" sidste år så måske du vil lave en collage til en præsentation i år? :-)

      Slet
    2. Det kan du tro, meget gerne :-)

      Slet
  10. Er blevet sendt her ind af Tamra og jeg er da klart også med, sikke en god ide :) jeg vil fluks se at få samlet de drenge ting jeg har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Emilie - glæder mig til at se, hvad du vil bidrage med :-)

      Slet
  11. Hej Christine!
    Selvfølgelig skal jeg være med... jeg følger bloggen... og sender gerne masser af billeder....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Stine - og du kan jo både strikke og sy :-)

      Slet
  12. Har set link til dit indlæg og blog via Linsens :)
    Jeg vil meget gerne være med i BM! :-D

    Men jeg er helt ny, så hvad gør man? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan læse mere på Boys Month-siden og i info-indlæggene. Man siger bare, at man gerne vil være med - som du netop har gjort ;-) - også bestemmer man selv hvor meget og hvad man har lyst til at bidrage med :-)

      Skøn puf du har lavet!

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  13. Jeg vil også gerne være med- har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  14. Hej. Jeg har sendt dig en mail om, at jeg også gerne deltager, selv om det er begrænset, hvor meget jeg har lavet. Jeg vil dog nyde at blive inspireret af alle de andre, ligesom de tidligere års BM er inspirerende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg har også svaret dig :-) Fantastisk hæklet fodbold!

      Der er ingen krav om, hvor mange bidrag med deltager med - bare man har lyst til at være med :-)

      Slet
    2. Underligt. Enten har jeg ikke fået din mail, eller også har jeg overset den og slettet den. Har du noget imod at sende den til mig igen?

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...