12. august 2010

Stofrester-tema-måned!

Har du også en masse stofrester liggende?

Både store og små - og forskellige materialer, som sikkert har ligget længe i en kasse eller pose og venter på at blive brugt til ét eller andet fint - men du ikke liiige har fået en god idé at bruge dem til eller ikke liige fået taget dig sammen ...

Jeg tvivler på at jeg er den eneste!
Jeg har rigtig mange rester både i faststof og strækstof - hvoraf noget har ligget frygtelig længe og ventet på at jeg finder på noget at bruge dem til!

Så nu vil jeg høre - om I har lyst til være med i projekt-stofrester? :-)

Jeg tænkte, at september kan blive en stofrester-tema-måned, hvor alle, som har lyst kan bidrage med stofrester-idéer - og fremvise projekter, hvor stofrester indgår. Hvis du vil være med så bare skriv en kommentar her på bloggen og giv mig et link til dit stofrester-projekt :-)

Der kommer selvfølgelig mere om Stofrester-tema-måneden senere - men nu kan du gå og tænke lidt over, hvad du vil bruge dine stofrester til og om du har lyst til at dele dine idéer med os andre :-)

Billedet er lånt herfra - hun samler på en masse stof med forskellige prints og bruger dem til tæpper som dette - hvor meget små stofrester indgår. Hun har en rigtig fin blog med mange stofrester-idéer og tutorials.

10 kommentarer:

  1. lyder som en sjov ide, vil lige ligge hjernen i blød og se om jeg kan komme på noget at bruge mine stof rester til... ;-)

    SvarSlet
  2. Ja god idé vil gerne være med :-)
    Kigger lige gemmerne igennem inden så længe og så må jeg jo se hvad jeg kan hitte på :-)

    SvarSlet
  3. Skønt - hvis I vil være med! Tænkte at hvis vi er flere, der går i gang med projekt-stofrester - kan vi motivere og inspirere hinanden :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne være med :)
    Og tjek lige min give away ud. Der er meget MAND over den :)

    SvarSlet
  6. Det ville da være skønt, hvis jeg kunne få brugt nogle af mine stofrester, så jeg med god samvittighed kan kaste mig ud i nye projekter:o).
    Så jeg er selvfølgelig også med.
    Vh. Louise

    SvarSlet
  7. Genial idé :D Jeg vil gerne være med også :)

    SvarSlet
  8. Du må gerne flashe nyeste indlæg hos Finkeline & Finkelot. God idé til stofrester. :)

    SvarSlet
  9. Endnu en genial ide fra dig! Selvfølgelig er jeg med! (Jeg har faktisk også en "ideer til stofrester"-tråd på SB, så der kan hentes lidt inspiration for dem der husere der;-)
    Bare jeg ikke skal quilte på den der "sy i hånden måde", så er jeg på....

    SvarSlet
  10. Dejligt at I er med på idéen - glæder mig til at se, hvilke fine stofreste-projekter I finder på :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...